Bilinçaltı Ikna

Dünyayı kimler yönetir ?

En fazla petrolü olanlar mı? Hayır çünkü o zaman Suudların herkesi yönetmesi gerekirdi.

En çok insana sahip olanlar mı? Hayır çünkü o zamanda patronun Çinliler olması gerekirdi.

Gerçekte dünyayı medyayı kontrol eden yönetir.

Peki ama şu anda ABD neden bu kadar güçlü? Çünkü ABD iletişimi ve medyayı yönetiyor ve bu yüzden şu anda en büyük patron.

(not : Sam Amca her ne kadar şu anda en güçlü olsada gerileme devri Irak’la başladı ve bence tarihin en çabuk yıkılan imparatorluğu olmaya aday)

ABD iletişim gücünü kullanarak bizi kötü kaliteli mallarını tüketmeye ikna ediyor ve istediği konuları bize istediği gibi empoze ediyor, yönlendiriyor, değer yargılarımızı, konulara bakış açımızı değiştiriyor.

Hatta yabancı güçler bir milleti (silahlı veya silahsız) teslim almadaki en büyük engel ve en korktukları şey olan milliyetçiliği bütün dünyada yozlaştırmaya ve yoketmeye gayret ediyorlar.

Ayartmak, baştan çıkarmak ve kandırmak meslekleri şu anda dünyanın en iyi para kazandıran işleridir. Bu mesleğin uzmanları yalanları yalanların içine gizlerler, böylece birisinden kurtuldum diye sevinirken daha büyüğüne ve hedeflenen yalana yakalanırsınız.

21.yüzyılda insanları yönetenler hiç şüphe yokki para – borsa – ekonomi üçlüsü ve uluslararası bankerlerin kontrolündeki medyadır..

Insanlarımızı bu tip propaganda ve kandırma tekniklerine karşı mutlaka uyarmamız lazım. Bu konuda hepimize açıklayıcı ve uyarıcı kurslar verilebilse inanın Türkiye’de çok şeyler değişirdi !!!

Bu tür tekniklerin nasıl işlediğini anlamak ve bunlara karşı kendini korumak o kadar zor değildir sadece sistemin nasıl çalıştığını temel olarak kavramanız yeter. Mesela basit bir örnek vereyim. Diyelim ki ailece sinemaya gittiniz ve çok popüler, herkesin kafasına “git” diye kakılan bir film seyredeceksiniz.

Bu tür “popülerleştirilen” filmler genelde siyasi ve tüketime yönelik bilinçaltı ikna teknikleri içerirler. Eğer siz ve aileniz bilinçliyse bunlardan etkilenmeden filmi keyifle izlersiniz, yok eğer bilinçli değilseniz hem beyniniz yıkanır, üstünede para ödersiniz.

Mesela Matrix, Harry Potter, Star Wars, vs. bu gibi filmlerdir. Dikkatli bakarsanız hepsinin içinde siyasi, ezoterik ve dini yönlendirme amacı güden mesajaları bolca bulabilirsiniz.

Siz film seyrettiğinizi sanırken bilincinize satmak istedikleri ürünlerin birer beyinsel sinyali kopyalanıyor ve mesela cep telefonu almak istediğiniz zaman nedense telefon markalarından birine büyük bir sıcaklık duyuyorsunuz.

Aynı teknikleri siyasette de kullanırlar. Bu tekniklerden biride “sequence programming” denilen yöntemdir. Buna göre diyelim bir parti liderinin televizyonda konuşmasını izliyorsunuz ve kişisel olarak sevmediğiniz halde nedense bu konuşma esnasında lidere bir yakınlık duymaya başlarsınız.

Bunun sebebi sizin gözünüzün algılayamayacağı ama beyninizin sünger gibi emeceği imajların bu konuşma görüntüsü içine mikro saniyelik “sequence”lerle yayılmasıdır. Siz liderin görüntüsüne bakarken beyniniz ve bilinçaltınız verilen bu imajları alır.

Mesela, diyelim ki Türkiye’de bir anket yapıldı ve halkın %90’nının Mustafa Kemal Atatürk’e sevgi beslediği ortaya çıkarıldı. (%10’luk hain kontenjanı düşülmüştür !!)

Halka sevdirilmek istenen liderin televizyondaki konuşmasının görüntü aralarına mikro saniyelerle ölçülecek zaman aralıklarında Atatürk’ün resmini verirler. Bu şekilde sizin beyniniz o siyasetçiyi Atatürk ile ilişkilendirir ve birde bakarsanız önceden sempati duymadığınız bir adamı sevmeye başlamışsınız.

Sohbetlerde sıklıkla duyduğunuz “Bu adamı önceden hiç beğenmezdim ama fena adam değilmiş” laflarının sebebi budur.

Tabii tam ters imajlar kullanarak çok iyi bir insanın topluma canavar olarak gösterilmesi de olasıdır.

Şu anda Türkiye bence uluslararası medya ve buradaki kuklaları üzerinden dünyada en fazla bilinçaltı ikna yöntemleri kullanılan ülkelerden biridir.

Yakın gelecekte ülkemizde olması beklenen (ekonomik, askeri, dini) olaylar gözönüne alınırsa her zamankinden uyanık olmamız ve kimin kim olduğunu iyi analiz etmemiz ve (amiyane tabirle) gaza gelmememiz lazımdır.

Reklamlar
Bu yazı ABD, Tarih içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s